- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Клименко, А. О. - Реклама в системі товаропросування: види, призначення, форми впливу
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Клименко, А. О.
Сучасні технології в економіці і кібернетиці: Реклама в системі товаропросування: види, призначення, форми впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Клименко, А. О.
Сучасні технології в економіці і кібернетиці: Реклама в системі товаропросування: види, призначення, форми впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Клименко, А. О.
Реклама в системі товаропросування: види, призначення, форми впливу / А. О. Клименко // Сучасні технології в економіці і кібернетиці : досвід, проблеми, тенденції, ефективність : зб. матеріалів до VIII щоріч. наук. – практ. конф. молодих учених (24 трав. 2019 р., Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. екон. кібернетики та інформац. технологій; редкол.: О. В. Тюрин [та ін.]. – Дніпро : Середняк Т. К., 2019. – С.34-35.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика : маркетинг : реклама
Клименко, А. О.
Реклама в системі товаропросування: види, призначення, форми впливу / А. О. Клименко // Сучасні технології в економіці і кібернетиці : досвід, проблеми, тенденції, ефективність : зб. матеріалів до VIII щоріч. наук. – практ. конф. молодих учених (24 трав. 2019 р., Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. екон. кібернетики та інформац. технологій; редкол.: О. В. Тюрин [та ін.]. – Дніпро : Середняк Т. К., 2019. – С.34-35.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика : маркетинг : реклама

На полку