- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Селезньова, Ольга Олександрівна - Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства
Электронный ресурс
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства
2019 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова, А. Ю. Стренковська, О. М. Євдокімова. – Ужгород, 2019. – С. 115-119.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27187, вільний (дата звернення: 28.02.2020) . – Окр. відб.: Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Вип. 25, ч. 2. – Назва з тит. екрана . – Бібліогр.: с. 118-119 (13 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : умови, фактори, чинники управління : позитивні фактори, сприятливі можливості управління : престиж, репутація
Ключевые слова = деловая репутация
Ключевые слова = бренд
ОФ - 1 экз.
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Ділова репутація як визначальний фактор формування бренду підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова, А. Ю. Стренковська, О. М. Євдокімова. – Ужгород, 2019. – С. 115-119.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27187, вільний (дата звернення: 28.02.2020) . – Окр. відб.: Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Вип. 25, ч. 2. – Назва з тит. екрана . – Бібліогр.: с. 118-119 (13 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : умови, фактори, чинники управління : позитивні фактори, сприятливі можливості управління : престиж, репутація
Ключевые слова = деловая репутация
Ключевые слова = бренд
ОФ - 1 экз.