- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мурач, Анастасія Дмитрівна - Застосування моделей споживчого вибору при формуванні маркетингової стратегії підприємств електро...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Мурач, Анастасія Дмитрівна
Сучасні технології в економіці і кібернетиці: Застосування моделей споживчого вибору при формуванні маркетингової стратегії підприємств електро...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мурач, Анастасія Дмитрівна
Сучасні технології в економіці і кібернетиці: Застосування моделей споживчого вибору при формуванні маркетингової стратегії підприємств електро...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Мурач, Анастасія Дмитрівна.
Застосування моделей споживчого вибору при формуванні маркетингової стратегії підприємств електронного бізнесу / А. Д. Мурач // Сучасні технології в економіці і кібернетиці : досвід, проблеми, тенденції, ефективність : зб. матеріалів до VIII щоріч. наук. – практ. конф. молодих учених (24 трав. 2019 р., Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. екон. кібернетики та інформац. технологій; редкол.: О. В. Тюрин [та ін.]. – Дніпро : Середняк Т. К., 2019. – С.64-66.
Ключевые слова = маркетинговая стратегия предприятия
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : общие вопросы бизнеса и предпринимательства : электронный бизнес
Мурач, Анастасія Дмитрівна.
Застосування моделей споживчого вибору при формуванні маркетингової стратегії підприємств електронного бізнесу / А. Д. Мурач // Сучасні технології в економіці і кібернетиці : досвід, проблеми, тенденції, ефективність : зб. матеріалів до VIII щоріч. наук. – практ. конф. молодих учених (24 трав. 2019 р., Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. екон. кібернетики та інформац. технологій; редкол.: О. В. Тюрин [та ін.]. – Дніпро : Середняк Т. К., 2019. – С.64-66.
Ключевые слова = маркетинговая стратегия предприятия
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы) : общие вопросы бизнеса и предпринимательства : электронный бизнес