- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Canon, Tong - The Influences of Corporate Social Responsibility to Customer Repurchases Intentions, Customer Wo...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Canon, Tong
Business economics. - Vol.51, is. 4 (2): The Influences of Corporate Social Responsibility to Customer Repurchases Intentions, Customer Wo...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Canon, Tong
Business economics. - Vol.51, is. 4 (2): The Influences of Corporate Social Responsibility to Customer Repurchases Intentions, Customer Wo...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Canon, Tong.
The Influences of Corporate Social Responsibility to Customer Repurchases Intentions, Customer Word-of-Mouth Intentions and Customer Perceived Food Quality of Fast-Food Restaurants in Hong Kong and the Mediating Effects of Corporate Reputation. [Электронный ресурс] / T. Canon, A. W. Anthony Wong // Business economics / National Association for Business Economics. – [S. l.] : Palgrave Macmillan, 2016. - Business economics. - Vol.51, is. 4 (2). – 2016. – С.326-355 : рис., табл.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : консумеризм, рух на захист інтересів та прав споживачів : захист споживача, типи організацій : політика уряду щодо захисту споживачів, захист споживачів урядом : відповідальність як засіб політики щодо захисту споживачів
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : окремі послуги в туризмі : готельне розміщення, громадське харчування : готельна індустрія : ресторани, кафетерії
Canon, Tong.
The Influences of Corporate Social Responsibility to Customer Repurchases Intentions, Customer Word-of-Mouth Intentions and Customer Perceived Food Quality of Fast-Food Restaurants in Hong Kong and the Mediating Effects of Corporate Reputation. [Электронный ресурс] / T. Canon, A. W. Anthony Wong // Business economics / National Association for Business Economics. – [S. l.] : Palgrave Macmillan, 2016. - Business economics. - Vol.51, is. 4 (2). – 2016. – С.326-355 : рис., табл.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Забезпечення духовних та матеріальних життєвих потреб : консумеризм, рух на захист інтересів та прав споживачів : захист споживача, типи організацій : політика уряду щодо захисту споживачів, захист споживачів урядом : відповідальність як засіб політики щодо захисту споживачів
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : окремі послуги в туризмі : готельне розміщення, громадське харчування : готельна індустрія : ресторани, кафетерії