- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Григорова, Зоя Валентинівна - Розробка стратегії просування в соціальних медіа
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Григорова, Зоя Валентинівна
Research: tendencies and prospects: Розробка стратегії просування в соціальних медіа
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Григорова, Зоя Валентинівна
Research: tendencies and prospects: Розробка стратегії просування в соціальних медіа
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Григорова, Зоя Валентинівна.
Розробка стратегії просування в соціальних медіа [Электронный ресурс] / З. В. Григорова // Research: tendencies and prospects : collection of scientific articles / Scientific journal "Economics and finance"; scient. ed. S. I. Drobyazko. – Mexico : Ed. Arane, S.A. de C.V., 2017. – С. 255-258.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : методи суспільних наук : види досліджень в цілому, стратегія досліджень, види досліджень
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : манипулятивные технологии в масс-медиа
Григорова, Зоя Валентинівна.
Розробка стратегії просування в соціальних медіа [Электронный ресурс] / З. В. Григорова // Research: tendencies and prospects : collection of scientific articles / Scientific journal "Economics and finance"; scient. ed. S. I. Drobyazko. – Mexico : Ed. Arane, S.A. de C.V., 2017. – С. 255-258.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : теорії, методологія, методи суспільних наук, соціографія : методи суспільних наук : види досліджень в цілому, стратегія досліджень, види досліджень
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : общие проблемы СМИ : манипулятивные технологии в масс-медиа