- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кіца, Мар'яна Олегівна - Вплив реклами в українських медіа на поведінку читачів
Нет экз.
Статья
Автор: Кіца, Мар'яна Олегівна
Вісник національного університету "Львівська політехніка": Вплив реклами в українських медіа на поведінку читачів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кіца, Мар'яна Олегівна
Вісник національного університету "Львівська політехніка": Вплив реклами в українських медіа на поведінку читачів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кіца, Мар'яна Олегівна.
Вплив реклами в українських медіа на поведінку читачів / М. О. Кіца // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2019. – Журналістські науки: вип. 3. – С. 64-68.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами : особливі візуальні засоби для привернення уваги
Кіца, Мар'яна Олегівна.
Вплив реклами в українських медіа на поведінку читачів / М. О. Кіца // Вісник національного університету "Львівська політехніка". – 2019. – Журналістські науки: вип. 3. – С. 64-68.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами : особливі візуальні засоби для привернення уваги