- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Казанівський, Олександр Іванович - Мем як реакція аудиторії на висвітлення резонансних міжнародних подій (компаративний аналіз росій...
Микрофиша
Автор: Казанівський, Олександр Іванович
Мем як реакція аудиторії на висвітлення резонансних міжнародних подій (компаративний аналіз росій... : дипломна робота магістра
Mem as an audience response to the coverage of resonant international event (comparative analysis of Russian and English accounts on Twitter)
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор: Казанівський, Олександр Іванович
Мем як реакція аудиторії на висвітлення резонансних міжнародних подій (компаративний аналіз росій... : дипломна робота магістра
Mem as an audience response to the coverage of resonant international event (comparative analysis of Russian and English accounts on Twitter)
2019 г.
ISBN отсутствует
(UA) Дипломні роботи
Д/р 3583
Казанівський, Олександр Іванович.
Мем як реакція аудиторії на висвітлення резонансних міжнародних подій (компаративний аналіз російськомовних та англомовних акаунтів у Твіттері) = Mem as an audience response to the coverage of resonant international event (comparative analysis of Russian and English accounts on Twitter) : дипломна робота магістра / О. І. Казанівський; наук. кер. О. В. Скалацька; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. нових медіа та медіадизайну. – Одеса, 2019. – 65 с. + CD.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.
Д/р 3583
Казанівський, Олександр Іванович.
Мем як реакція аудиторії на висвітлення резонансних міжнародних подій (компаративний аналіз російськомовних та англомовних акаунтів у Твіттері) = Mem as an audience response to the coverage of resonant international event (comparative analysis of Russian and English accounts on Twitter) : дипломна робота магістра / О. І. Казанівський; наук. кер. О. В. Скалацька; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. нових медіа та медіадизайну. – Одеса, 2019. – 65 с. + CD.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.