- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гогуленко, О. П. - Вплив засобів масової інформації на формування читацької культури підростаючого покоління
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Гогуленко, О. П.
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38: Вплив засобів масової інформації на формування читацької культури підростаючого покоління
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гогуленко, О. П.
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38: Вплив засобів масової інформації на формування читацької культури підростаючого покоління
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Гогуленко, О. П.
Вплив засобів масової інформації на формування читацької культури підростаючого покоління [Электронный ресурс] / О. П. Гогуленко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія : зб. наук. пр. / Міжнар. гуманіт. ун-т; гол. ред. І. В. Ступак. – Одеса : Гельветика, 2010. - Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38. – 2019. – С.41-44.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження : Газети, преса, журналістика : значення преси, теорія, зв’язки з іншими сферами діяльності : етика, культурний і освітній вплив, почуття професійної відповідальності
Гогуленко, О. П.
Вплив засобів масової інформації на формування читацької культури підростаючого покоління [Электронный ресурс] / О. П. Гогуленко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія : зб. наук. пр. / Міжнар. гуманіт. ун-т; гол. ред. І. В. Ступак. – Одеса : Гельветика, 2010. - Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38. – 2019. – С.41-44.
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : засоби масової інформації ЗМІ, масова комунікація, комунікаційні дослідження : Газети, преса, журналістика : значення преси, теорія, зв’язки з іншими сферами діяльності : етика, культурний і освітній вплив, почуття професійної відповідальності