- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Зірка, Віра Василівна - Впливовий лексикон для навчання створенню рекламних текстів
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Зірка, Віра Василівна
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38: Впливовий лексикон для навчання створенню рекламних текстів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Зірка, Віра Василівна
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38: Впливовий лексикон для навчання створенню рекламних текстів
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Зірка, Віра Василівна.
Впливовий лексикон для навчання створенню рекламних текстів [Электронный ресурс] / В. В. Зірка // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія : зб. наук. пр. / Міжнар. гуманіт. ун-т; гол. ред. І. В. Ступак. – Одеса : Гельветика, 2010. - Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38. – 2019. – С.65-68.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами : реклама в друкованих виданнях : форми викладення тексту оголошень, зміст та стиль, проза, поезія, заголовки, лозунги, слогани, девізи, заклики
Зірка, Віра Василівна.
Впливовий лексикон для навчання створенню рекламних текстів [Электронный ресурс] / В. В. Зірка // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія : зб. наук. пр. / Міжнар. гуманіт. ун-т; гол. ред. І. В. Ступак. – Одеса : Гельветика, 2010. - Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38. – 2019. – С.65-68.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : реклама, рекламування : засоби реклами : візуальні засоби реклами : реклама в друкованих виданнях : форми викладення тексту оголошень, зміст та стиль, проза, поезія, заголовки, лозунги, слогани, девізи, заклики