- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кондратенко, Наталія Василівна - Мовна гра в рекламному теледискурсі як вияв лінгвокреативу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Кондратенко, Наталія Василівна
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38: Мовна гра в рекламному теледискурсі як вияв лінгвокреативу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кондратенко, Наталія Василівна
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38: Мовна гра в рекламному теледискурсі як вияв лінгвокреативу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Кондратенко, Наталія Василівна.
Мовна гра в рекламному теледискурсі як вияв лінгвокреативу [Электронный ресурс] / Н. В. Кондратенко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія : зб. наук. пр. / Міжнар. гуманіт. ун-т; гол. ред. І. В. Ступак. – Одеса : Гельветика, 2010. - Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38. – 2019. – С.83-86.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом : рекламний дискурс загалом
Ключевые слова = креатив, креативность
Кондратенко, Наталія Василівна.
Мовна гра в рекламному теледискурсі як вияв лінгвокреативу [Электронный ресурс] / Н. В. Кондратенко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія : зб. наук. пр. / Міжнар. гуманіт. ун-т; гол. ред. І. В. Ступак. – Одеса : Гельветика, 2010. - Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. - Т. 3, вип.38. – 2019. – С.83-86.
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : загальне мовознавство, лінгвістика загалом : предметні поля, фасети, аспекти мовознавства : лінгвістика тексту, аналіз дискурсу загалом : рекламний дискурс загалом
Ключевые слова = креатив, креативность