- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пащенко, Ольга Петрівна - Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Пащенко, Ольга Петрівна
Приазовський економічний вісник . - № 1 (18): Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пащенко, Ольга Петрівна
Приазовський економічний вісник . - № 1 (18): Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Пащенко, Ольга Петрівна.
Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства [Электронный ресурс] / О. П. Пащенко, О. І. Закапко, Н. О. Борущак // Приазовський економічний вісник : електрон. наук. журн. / Класичний приватний ун-т; гол. ред. О. Л. Гальцова. – Запоріжжя, 2017. - Приазовський економічний вісник . - № 1 (18). – 2020. – С.126-131.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика общественного (внедомашнего) питания. Индустрия питания. : предприятия питания : рестораны. Ресторанный бизнес : управление, менеджмент
Пащенко, Ольга Петрівна.
Tеоретичні та практичні аспекти бренд-менеджменту підприємств ресторанного господарства [Электронный ресурс] / О. П. Пащенко, О. І. Закапко, Н. О. Борущак // Приазовський економічний вісник : електрон. наук. журн. / Класичний приватний ун-т; гол. ред. О. Л. Гальцова. – Запоріжжя, 2017. - Приазовський економічний вісник . - № 1 (18). – 2020. – С.126-131.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : маркетингові комунікації : брендинг
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : индустрия гостеприимства и туризма : экономика общественного (внедомашнего) питания. Индустрия питания. : предприятия питания : рестораны. Ресторанный бизнес : управление, менеджмент