- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Коноваленко, А. С. - Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Коноваленко, А. С.
Економiка та держава . - № 2: Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Коноваленко, А. С.
Економiка та держава . - № 2: Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Коноваленко, А. С.
Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей [Электронный ресурс] / А. С. Коноваленко // Економiка та держава = Ekonomika ta derzhava : наук.-практ. журн. / Ін-т підготовки кадрів держ. служби зайнятості України, Ред. журн. "Економіка та держава"; гол. ред. М. П. Денисенко. – Київ : ДКС центр, 2003. - Економiка та держава . - № 2. – 2020. – С.57-61.
Коноваленко, А. С.
Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей [Электронный ресурс] / А. С. Коноваленко // Економiка та держава = Ekonomika ta derzhava : наук.-практ. журн. / Ін-т підготовки кадрів держ. служби зайнятості України, Ред. журн. "Економіка та держава"; гол. ред. М. П. Денисенко. – Київ : ДКС центр, 2003. - Економiка та держава . - № 2. – 2020. – С.57-61.