- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Разінькова, М. Ю. - Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Разінькова, М. Ю.
Економiка та держава . - № 2: Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Разінькова, М. Ю.
Економiка та держава . - № 2: Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Разінькова, М. Ю.
Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Электронный ресурс] / М. Ю. Разінькова // Економiка та держава = Ekonomika ta derzhava : наук.-практ. журн. / Ін-т підготовки кадрів держ. служби зайнятості України, Ред. журн. "Економіка та держава"; гол. ред. М. П. Денисенко. – Київ : ДКС центр, 2003. - Економiка та держава . - № 2. – 2020. – С.62-66.
Разінькова, М. Ю.
Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Электронный ресурс] / М. Ю. Разінькова // Економiка та держава = Ekonomika ta derzhava : наук.-практ. журн. / Ін-т підготовки кадрів держ. служби зайнятості України, Ред. журн. "Економіка та держава"; гол. ред. М. П. Денисенко. – Київ : ДКС центр, 2003. - Економiка та держава . - № 2. – 2020. – С.62-66.