- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Деділова, Тетяна Вікторівна - Обґрунтування необхідності впровадження інструментів агресивного маркетингу підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Деділова, Тетяна Вікторівна
Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018: Обґрунтування необхідності впровадження інструментів агресивного маркетингу підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Деділова, Тетяна Вікторівна
Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018: Обґрунтування необхідності впровадження інструментів агресивного маркетингу підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Деділова, Тетяна Вікторівна.
Обґрунтування необхідності впровадження інструментів агресивного маркетингу підприємства [Электронный ресурс] / Т. В. Деділова, О. Кіпоренко // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018 / Харківський нац. автомобільно-дорожний ун-т [та ін.]; гол. редкол. А. М. Туренко. – Електрон. кн. – Харків : ХНАДУ, 2018. – С.408-409.
Деділова, Тетяна Вікторівна.
Обґрунтування необхідності впровадження інструментів агресивного маркетингу підприємства [Электронный ресурс] / Т. В. Деділова, О. Кіпоренко // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018 / Харківський нац. автомобільно-дорожний ун-т [та ін.]; гол. редкол. А. М. Туренко. – Електрон. кн. – Харків : ХНАДУ, 2018. – С.408-409.