- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Крюкова, О.М. - Роль внутрішнього маркетингу в системі розвитку підприємництва
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Крюкова, О.М.
Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018: Роль внутрішнього маркетингу в системі розвитку підприємництва
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Крюкова, О.М.
Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018: Роль внутрішнього маркетингу в системі розвитку підприємництва
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Крюкова, О.М.
Роль внутрішнього маркетингу в системі розвитку підприємництва [Электронный ресурс] / О. Крюкова, Т. М. Болотова, Т. Кетова // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018 / Харківський нац. автомобільно-дорожний ун-т [та ін.]; гол. редкол. А. М. Туренко. – Електрон. кн. – Харків : ХНАДУ, 2018. – С.438-440.
Крюкова, О.М.
Роль внутрішнього маркетингу в системі розвитку підприємництва [Электронный ресурс] / О. Крюкова, Т. М. Болотова, Т. Кетова // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018 / Харківський нац. автомобільно-дорожний ун-т [та ін.]; гол. редкол. А. М. Туренко. – Електрон. кн. – Харків : ХНАДУ, 2018. – С.438-440.