- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хоменко, І.О. - Сутність упаковки та маркування товарів як елементів маркетингової діяльності
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Хоменко, І.О.
Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018: Сутність упаковки та маркування товарів як елементів маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хоменко, І.О.
Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018: Сутність упаковки та маркування товарів як елементів маркетингової діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Хоменко, І.О.
Сутність упаковки та маркування товарів як елементів маркетингової діяльності [Электронный ресурс] / І. Хоменко, Є. Горбатюк // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018 / Харківський нац. автомобільно-дорожний ун-т [та ін.]; гол. редкол. А. М. Туренко. – Електрон. кн. – Харків : ХНАДУ, 2018. – С.480-482.
Хоменко, І.О.
Сутність упаковки та маркування товарів як елементів маркетингової діяльності [Электронный ресурс] / І. Хоменко, Є. Горбатюк // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи розвитку підприємництва", 30 листопада 2018 / Харківський нац. автомобільно-дорожний ун-т [та ін.]; гол. редкол. А. М. Туренко. – Електрон. кн. – Харків : ХНАДУ, 2018. – С.480-482.