- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кустріч, Лілія Олександрівна - Маркетингова конкурентна стратегія як необхідний елемент системи управління підприємством
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Кустріч, Лілія Олександрівна
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки . - Вип.33: Маркетингова конкурентна стратегія як необхідний елемент системи управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кустріч, Лілія Олександрівна
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки . - Вип.33: Маркетингова конкурентна стратегія як необхідний елемент системи управління підприємством
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Кустріч, Лілія Олександрівна.
Маркетингова конкурентна стратегія як необхідний елемент системи управління підприємством [Электронный ресурс] / Л. О. Кустріч // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки / Херсонський держ. ун-т, Ф-т економіки і менеджмента. – Херсон : Гельветика, 2014. - Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки . - Вип.33. – 2019. – С.112-116.
Кустріч, Лілія Олександрівна.
Маркетингова конкурентна стратегія як необхідний елемент системи управління підприємством [Электронный ресурс] / Л. О. Кустріч // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки / Херсонський держ. ун-т, Ф-т економіки і менеджмента. – Херсон : Гельветика, 2014. - Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки . - Вип.33. – 2019. – С.112-116.