- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Писаревська, Г. І. - HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Писаревська, Г. І.
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки . - Вип.33: HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Писаревська, Г. І.
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки . - Вип.33: HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Писаревська, Г. І.
HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства [Электронный ресурс] / Г. І. Писаревська, Н. Аграмакова, А. В. Семенченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки / Херсонський держ. ун-т, Ф-т економіки і менеджмента. – Херсон : Гельветика, 2014. - Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки . - Вип.33. – 2019. – С.176-180.
Писаревська, Г. І.
HR-брендинг як складова бізнес стратегії підприємства [Электронный ресурс] / Г. І. Писаревська, Н. Аграмакова, А. В. Семенченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки / Херсонський держ. ун-т, Ф-т економіки і менеджмента. – Херсон : Гельветика, 2014. - Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки . - Вип.33. – 2019. – С.176-180.