- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Захарченко, Н. В. - Сутність та види «партизанського» маркетингу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Захарченко, Н. В.
II International scientific conference "Development of socio-economic systems in a global competitive environment", May 24th, 2019: Сутність та види «партизанського» маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Захарченко, Н. В.
II International scientific conference "Development of socio-economic systems in a global competitive environment", May 24th, 2019: Сутність та види «партизанського» маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Захарченко, Н. В.
Сутність та види «партизанського» маркетингу [Электронный ресурс] / Н. В. Захарченко, О. І. Єссе // II International scientific conference "Development of socio-economic systems in a global competitive environment", May 24th, 2019 : proceedings / Le Mans univ.; organising comm. X. Fairise [та ін.]. – Текст. дан. – Le Mans (France) : Baltija publ., 2019. – С.135-137.
Захарченко, Н. В.
Сутність та види «партизанського» маркетингу [Электронный ресурс] / Н. В. Захарченко, О. І. Єссе // II International scientific conference "Development of socio-economic systems in a global competitive environment", May 24th, 2019 : proceedings / Le Mans univ.; organising comm. X. Fairise [та ін.]. – Текст. дан. – Le Mans (France) : Baltija publ., 2019. – С.135-137.