- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Кофан, С. С. - Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Кофан, С. С.
Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти" (17-18 жовт. 2019 р.): Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Кофан, С. С.
Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти" (17-18 жовт. 2019 р.): Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Кофан, С. С.
Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства [Электронный ресурс] / С. С. Кофан // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти" (17-18 жовт. 2019 р.) / Херсонський держ. ун-т [та ін.]; упоряд. Т. С. Казакова. – Електрон. кн. – Херсон : Вишемирський В. С., 2019. – С.242-244.
Кофан, С. С.
Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємства [Электронный ресурс] / С. С. Кофан // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти" (17-18 жовт. 2019 р.) / Херсонський держ. ун-т [та ін.]; упоряд. Т. С. Казакова. – Електрон. кн. – Херсон : Вишемирський В. С., 2019. – С.242-244.