- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Сиволап, Ю. Ю. - Інтернет-торгівля як новація сучасної концепції маркетингу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Сиволап, Ю. Ю.
Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти" (17-18 жовт. 2019 р.): Інтернет-торгівля як новація сучасної концепції маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Сиволап, Ю. Ю.
Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти" (17-18 жовт. 2019 р.): Інтернет-торгівля як новація сучасної концепції маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Сиволап, Ю. Ю.
Інтернет-торгівля як новація сучасної концепції маркетингу [Электронный ресурс] / Ю. Ю. Сиволап // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти" (17-18 жовт. 2019 р.) / Херсонський держ. ун-т [та ін.]; упоряд. Т. С. Казакова. – Електрон. кн. – Херсон : Вишемирський В. С., 2019. – С.247-249.
Сиволап, Ю. Ю.
Інтернет-торгівля як новація сучасної концепції маркетингу [Электронный ресурс] / Ю. Ю. Сиволап // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти" (17-18 жовт. 2019 р.) / Херсонський держ. ун-т [та ін.]; упоряд. Т. С. Казакова. – Електрон. кн. – Херсон : Вишемирський В. С., 2019. – С.247-249.