- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Колесник, М. В. - Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально-відповідального марк...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Колесник, М. В.
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.22, ч. 2: Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально-відповідального марк...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Колесник, М. В.
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.22, ч. 2: Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально-відповідального марк...
б.г.
ISBN отсутствует