- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гузевська, Л. С. - Аналіз використання ньюсджекінгу для формування бренду на основі маркетингу територій
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Гузевська, Л. С.
Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 1 (69), ч. 2: Аналіз використання ньюсджекінгу для формування бренду на основі маркетингу територій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Гузевська, Л. С.
Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 1 (69), ч. 2: Аналіз використання ньюсджекінгу для формування бренду на основі маркетингу територій
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Гузевська, Л. С.
Аналіз використання ньюсджекінгу для формування бренду на основі маркетингу територій [Электронный ресурс] / Л. С. Гузевська, С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. С. Ф. Смерічевський. – Київ : Гельветика, 2004. - Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 1 (69), ч. 2. – 2019. – С.128-132.
Гузевська, Л. С.
Аналіз використання ньюсджекінгу для формування бренду на основі маркетингу територій [Электронный ресурс] / Л. С. Гузевська, С. Є. Петропавловська // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. С. Ф. Смерічевський. – Київ : Гельветика, 2004. - Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 1 (69), ч. 2. – 2019. – С.128-132.