- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Громова, Ольга Євгеніївна - Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів
Нет экз.
Статья
Автор: Громова, Ольга Євгеніївна
Економіка. Фінанси. Право: Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів
Essential influence of situation factors on consumer behavior
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Громова, Ольга Євгеніївна
Економіка. Фінанси. Право: Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів
Essential influence of situation factors on consumer behavior
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Громова, Ольга Євгеніївна.
Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів = Essential influence of situation factors on consumer behavior / О. Є. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова // Економіка. Фінанси. Право. – 2019. – №12. – С. 19-22 : рис.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка туризму
Громова, Ольга Євгеніївна.
Сутність впливу ситуаційних факторів на поведінку споживачів = Essential influence of situation factors on consumer behavior / О. Є. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова // Економіка. Фінанси. Право. – 2019. – №12. – С. 19-22 : рис.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Економіка туризму