- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Громова, Ольга Євгеніївна - Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Нет экз.
Статья
Автор: Громова, Ольга Євгеніївна
Економіка. Фінанси. Право: Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Громова, Ольга Євгеніївна
Економіка. Фінанси. Право: Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТО...
Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Громова, Ольга Євгеніївна.
Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТОВ "Бомба-тур", м. Вінниця = Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia / О. Є. Громова, О. Ю. Козлов // Економіка. Фінанси. Право. – 2019. – №12. – С. 26-28 : табл.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : комп'ютерний зв'язок, комп'ютерні мережі : види мереж згідно з охопленням території, інфокомунікації : поєднання та взаємодія мереж, обмін між мережами : Інтернет, всесвітня павутина : Інтернет та веб-стандарти
Громова, Ольга Євгеніївна.
Дослідження використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТОВ "Бомба-тур", м. Вінниця = Research on the use of marketing instruments influence on consumer behavior on the example of BOMBA-TOUR LLC, Vinnytsia / О. Є. Громова, О. Ю. Козлов // Економіка. Фінанси. Право. – 2019. – №12. – С. 26-28 : табл.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : комп'ютерний зв'язок, комп'ютерні мережі : види мереж згідно з охопленням території, інфокомунікації : поєднання та взаємодія мереж, обмін між мережами : Інтернет, всесвітня павутина : Інтернет та веб-стандарти