- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Капінус, І. М. - Оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємствах харчової промисловості
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Капінус, І. М.
Інформаційні технології та фінансова система: сучасний стан, ефективність, перспективи: Оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємствах харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Капінус, І. М.
Інформаційні технології та фінансова система: сучасний стан, ефективність, перспективи: Оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємствах харчової промисловості
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Капінус, І. М.
Оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємствах харчової промисловості [Электронный ресурс] / І. М. Капінус // Інформаційні технології та фінансова система: сучасний стан, ефективність, перспективи : зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. для студентів, аспірантів та молодих учених (31 січ. 2020 р.) . – Електрон. кн. – Київ : Нова Економіка, 2020. – С.122-127.
Капінус, І. М.
Оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю на підприємствах харчової промисловості [Электронный ресурс] / І. М. Капінус // Інформаційні технології та фінансова система: сучасний стан, ефективність, перспективи : зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. для студентів, аспірантів та молодих учених (31 січ. 2020 р.) . – Електрон. кн. – Київ : Нова Економіка, 2020. – С.122-127.