- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Антонова, І. В. - Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Антонова, І. В.
Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності: Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Антонова, І. В.
Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності: Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Антонова, І. В.
Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства [Электронный ресурс] / І. В. Антонова // Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності : міжнар. наук.-практ. конф. : зб. тез доп. (19-20 квіт., 2017 р.) : присвяч. 25–річчю Східноєвропейського ун-ту екон. і менеджменту / Черкаська обл. держ. адміністрація [та ін.]; гол. оргкомітету Р. А. Аблязов. – Електрон. кн. – Черкаси, 2017. – С. 264-268.
Антонова, І. В.
Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства [Электронный ресурс] / І. В. Антонова // Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності : міжнар. наук.-практ. конф. : зб. тез доп. (19-20 квіт., 2017 р.) : присвяч. 25–річчю Східноєвропейського ун-ту екон. і менеджменту / Черкаська обл. держ. адміністрація [та ін.]; гол. оргкомітету Р. А. Аблязов. – Електрон. кн. – Черкаси, 2017. – С. 264-268.