- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Федорчук, В. О. - Використання чинників маркетингу для формування позитивного іміджу банку
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Федорчук, В. О.
Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності: Використання чинників маркетингу для формування позитивного іміджу банку
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Федорчук, В. О.
Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності: Використання чинників маркетингу для формування позитивного іміджу банку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Федорчук, В. О.
Використання чинників маркетингу для формування позитивного іміджу банку [Электронный ресурс] / В. О. Федорчук // Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності : міжнар. наук.-практ. конф. : зб. тез доп. (19-20 квіт., 2017 р.) : присвяч. 25–річчю Східноєвропейського ун-ту екон. і менеджменту / Черкаська обл. держ. адміністрація [та ін.]; гол. оргкомітету Р. А. Аблязов. – Електрон. кн. – Черкаси, 2017. – С. 306-308.
Федорчук, В. О.
Використання чинників маркетингу для формування позитивного іміджу банку [Электронный ресурс] / В. О. Федорчук // Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності : міжнар. наук.-практ. конф. : зб. тез доп. (19-20 квіт., 2017 р.) : присвяч. 25–річчю Східноєвропейського ун-ту екон. і менеджменту / Черкаська обл. держ. адміністрація [та ін.]; гол. оргкомітету Р. А. Аблязов. – Електрон. кн. – Черкаси, 2017. – С. 306-308.

На полку
