- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Новицька, Ірина Валеріївна - Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного сектору
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Новицька, Ірина Валеріївна
Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного сектору
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Новицька, Ірина Валеріївна
Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного сектору
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Новицька, Ірина Валеріївна.
Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного сектору [Электронный ресурс] / І. В. Новицька // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи = Economic development of the country, regions and enterprises: problems and prospects : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених (18–19 трав. 2017 р., Україна, м. Львів) / Нац. ун-т "Львівська політехніка", Навч. наук. ін-т екон. і менеджменту, Рада молодих вчених ІНЕМ. – Електрон. кн. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2017. – С. 158-160.
Новицька, Ірина Валеріївна.
Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного сектору [Электронный ресурс] / І. В. Новицька // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи = Economic development of the country, regions and enterprises: problems and prospects : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених (18–19 трав. 2017 р., Україна, м. Львів) / Нац. ун-т "Львівська політехніка", Навч. наук. ін-т екон. і менеджменту, Рада молодих вчених ІНЕМ. – Електрон. кн. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2017. – С. 158-160.