- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хлопоніна-Гнатенко, Ольга Іванівна - Особливості розробки та вибору маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Хлопоніна-Гнатенко, Ольга Іванівна
Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management: Особливості розробки та вибору маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хлопоніна-Гнатенко, Ольга Іванівна
Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management: Особливості розробки та вибору маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Хлопоніна-Гнатенко, Ольга Іванівна.
Особливості розробки та вибору маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств [Электронный ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко // Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : training / Baltic research inst. of transformation econ. area. – Riga : Baltic research inst. of transformation econ. area, 2019. – С. 117-121.
Хлопоніна-Гнатенко, Ольга Іванівна.
Особливості розробки та вибору маркетингових стратегій сільськогосподарських підприємств [Электронный ресурс] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко // Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : training / Baltic research inst. of transformation econ. area. – Riga : Baltic research inst. of transformation econ. area, 2019. – С. 117-121.