- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Семенча, Ілона Євгенівна - Управління банківським маркетингом: теоретичні аспекти та узагальнення
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Семенча, Ілона Євгенівна
Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 4 (72), ч. 2 : Управління банківським маркетингом: теоретичні аспекти та узагальнення
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Семенча, Ілона Євгенівна
Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 4 (72), ч. 2 : Управління банківським маркетингом: теоретичні аспекти та узагальнення
б.г.
ISBN отсутствует