- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Семенча, Ілона Євгенівна - Управління банківським маркетингом: теоретичні аспекти та узагальнення
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Семенча, Ілона Євгенівна
Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 4 (72), ч. 2 : Управління банківським маркетингом: теоретичні аспекти та узагальнення
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Семенча, Ілона Євгенівна
Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 4 (72), ч. 2 : Управління банківським маркетингом: теоретичні аспекти та узагальнення
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Семенча, Ілона Євгенівна.
Управління банківським маркетингом: теоретичні аспекти та узагальнення [Электронный ресурс] / І. Є. Семенча, В. Григорьєва // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. С. Ф. Смерічевський. – Київ : Гельветика, 2004. - Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 4 (72), ч. 2 . – 2019. – С. 154-160.
Семенча, Ілона Євгенівна.
Управління банківським маркетингом: теоретичні аспекти та узагальнення [Электронный ресурс] / І. Є. Семенча, В. Григорьєва // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. пр. / Нац. авіаційний ун-т; гол. ред. С. Ф. Смерічевський. – Київ : Гельветика, 2004. - Проблеми системного підходу в економіці . - Вип. 4 (72), ч. 2 . – 2019. – С. 154-160.