- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Попко, Олена Володимирівна - Чинники впливу на маркетингову діяльність вітчизняних операторів в умовах глобалізації
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Попко, Олена Володимирівна
Чинники впливу на маркетингову діяльність вітчизняних операторів в умовах глобалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Попко, Олена Володимирівна
Чинники впливу на маркетингову діяльність вітчизняних операторів в умовах глобалізації
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Попко, Олена Володимирівна.
Чинники впливу на маркетингову діяльність вітчизняних операторів в умовах глобалізації [Электронный ресурс] / О. В. Попко // New economics : матеріали Міжнар. наук. форуму (м. Київ, 14-15 листоп. 2019 р.) : в 2 т. / НАН України, Ін-т економіки промисловості [та ін.]; редкол.: О. В. Кендюхов [та ін.]. – Київ : [б. в.], 2019. - Т. 1 : . – Електрон. кн. – 2019. – С. 329-334.
Попко, Олена Володимирівна.
Чинники впливу на маркетингову діяльність вітчизняних операторів в умовах глобалізації [Электронный ресурс] / О. В. Попко // New economics : матеріали Міжнар. наук. форуму (м. Київ, 14-15 листоп. 2019 р.) : в 2 т. / НАН України, Ін-т економіки промисловості [та ін.]; редкол.: О. В. Кендюхов [та ін.]. – Київ : [б. в.], 2019. - Т. 1 : . – Електрон. кн. – 2019. – С. 329-334.