- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Боліла, С. Ю. - Мерчандайзинг як інструмент підтримки торгової марки продукції м’ясопреробки
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Боліла, С. Ю.
Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: Мерчандайзинг як інструмент підтримки торгової марки продукції м’ясопреробки
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Боліла, С. Ю.
Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: Мерчандайзинг як інструмент підтримки торгової марки продукції м’ясопреробки
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Боліла, С. Ю.
Мерчандайзинг як інструмент підтримки торгової марки продукції м’ясопреробки [Электронный ресурс] / С. Ю. Боліла, Р. В. Вальтер // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали IV наук.-практ. Інтернет конф. (21 трав. 2019 р.) / Херсонський держ. аграрний ун-т [та ін.]; упоряд.: С. Ю. Боліла, Т. С. Шепель. – Електрон. кн. – Херсон : Херсонський держ. аграрн. ун-т, 2019. – С. 248-251.
Боліла, С. Ю.
Мерчандайзинг як інструмент підтримки торгової марки продукції м’ясопреробки [Электронный ресурс] / С. Ю. Боліла, Р. В. Вальтер // Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку : матеріали IV наук.-практ. Інтернет конф. (21 трав. 2019 р.) / Херсонський держ. аграрний ун-т [та ін.]; упоряд.: С. Ю. Боліла, Т. С. Шепель. – Електрон. кн. – Херсон : Херсонський держ. аграрн. ун-т, 2019. – С. 248-251.