- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Kwiatkowski, C. T. - the impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Kwiatkowski, C. T.
Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: the impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Kwiatkowski, C. T.
Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи: the impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Kwiatkowski, C. T.
the impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters [Электронный ресурс] / C. T. Kwiatkowski // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи = Economic development of the country, regions and enterprises: problems and prospects : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених (18–19 трав. 2017 р., Україна, м. Львів) / Нац. ун-т "Львівська політехніка", Навч. наук. ін-т екон. і менеджменту, Рада молодих вчених ІНЕМ. – Електрон. кн. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2017. – P. 205-206.
Kwiatkowski, C. T.
the impact of nonverbal communication on customer’s perceptions of service encounters [Электронный ресурс] / C. T. Kwiatkowski // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи = Economic development of the country, regions and enterprises: problems and prospects : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених (18–19 трав. 2017 р., Україна, м. Львів) / Нац. ун-т "Львівська політехніка", Навч. наук. ін-т екон. і менеджменту, Рада молодих вчених ІНЕМ. – Електрон. кн. – Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2017. – P. 205-206.