- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Волкова, Інна Миколаївна - Формування системи маркетингових досліджень підприємств: трансдисциплінарний підхід
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Волкова, Інна Миколаївна
Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях: Формування системи маркетингових досліджень підприємств: трансдисциплінарний підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Волкова, Інна Миколаївна
Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях: Формування системи маркетингових досліджень підприємств: трансдисциплінарний підхід
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Волкова, Інна Миколаївна.
Формування системи маркетингових досліджень підприємств: трансдисциплінарний підхід [Электронный ресурс] / І. М. Волкова // Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях = Финансовое обеспечение развития экономики на национальном и международном уровнях : зб. тез наук. робіт учасників Всеукр. наук.-практ. конф. ( 5 трав. 2018 р., м. Одеса) / Центр екон. дослідж. та розвитку. – Електрон. кн. – Одеса : ЦЕДР, 2018. – С. 30-32.
Волкова, Інна Миколаївна.
Формування системи маркетингових досліджень підприємств: трансдисциплінарний підхід [Электронный ресурс] / І. М. Волкова // Фінансове забезпечення розвитку економіки на національному та міжнародному рівнях = Финансовое обеспечение развития экономики на национальном и международном уровнях : зб. тез наук. робіт учасників Всеукр. наук.-практ. конф. ( 5 трав. 2018 р., м. Одеса) / Центр екон. дослідж. та розвитку. – Електрон. кн. – Одеса : ЦЕДР, 2018. – С. 30-32.