- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Методичні вказівки до змістового модулю з домашнього читання
Книга
Автор:
Методичні вказівки до змістового модулю з домашнього читання : для студентів молодших курсів англ. від-ня (ден. та заоч. форми навч.) ф-ту РГФ зі спец. "Англійська мова"
Издательство: Фенікс, 2019 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Методичні вказівки до змістового модулю з домашнього читання : для студентів молодших курсів англ. від-ня (ден. та заоч. форми навч.) ф-ту РГФ зі спец. "Англійська мова"
Издательство: Фенікс, 2019 г.
ISBN отсутствует
Книга
18 10515
Методичні вказівки до змістового модулю з домашнього читання : для студентів молодших курсів англ. від-ня (ден. та заоч. форми навч.) ф-ту РГФ зі спец. "Англійська мова" / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ; уклад.: Н. М. Тхор, І. П. Попік, О. О. Калінюк. – Одеса : Фенікс, 2019. – 29 с.
У методичних вказівках представлено розробки до оповідань видатних англійських письменників А.К. Дойла «Тhe Blue Carbuncle», «A Case of Identity» та У. Джейкобса «The Test». Методичні завдання до кожного розділу побудовані за однаковою схемою і складаються з двох частин. Перша частина містить передтекстові, друга - післятекстові вправи. Вправи першої частини є рецептивно-комунікативними і виконуються до прочитання розділу, їх метою є вмотивування читання та керування «змістовою» та «смисловою» інформацією тексту. Вправи другої частини виконуються після прочитання кожного з розділів і містять дві групи вправ. Перша група вправ має за мету збагачення лексичного запасу студентів на базі нових лексичних одиниць і містить мовні репродуктивні вправи, спрямовані на формування лексичних навичок та удосконалення граматичних навичок. Друга група складається з умовно-мовленнєвих лексичних вправ, під час виконання яких студенти використовують «змістову» інформацію художнього тексту, а також мовленнєвих вправ, спрямованих на розвиток умінь студентів щодо побудови монологічних і діалогічних висловлювань у мовленнєвих ситуаціях, співвіднесення зі «смисловою» інформацією кожного з розділів.
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Англійська мова
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : англійська мова : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - англійська мова : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - англійська мова : підручники для мовних вузів - англійська мова
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : англійська мова : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - англійська мова : методичні посібники - англійська мова
віртуальний перегляд – книги – мова, мовознавство, художня література – серпень 2020
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : читання : читання літератури різних видів : навчання іноземних мов
1684032 ОФ
1684044 Ф 2
18 10515
Методичні вказівки до змістового модулю з домашнього читання : для студентів молодших курсів англ. від-ня (ден. та заоч. форми навч.) ф-ту РГФ зі спец. "Англійська мова" / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ; уклад.: Н. М. Тхор, І. П. Попік, О. О. Калінюк. – Одеса : Фенікс, 2019. – 29 с.
У методичних вказівках представлено розробки до оповідань видатних англійських письменників А.К. Дойла «Тhe Blue Carbuncle», «A Case of Identity» та У. Джейкобса «The Test». Методичні завдання до кожного розділу побудовані за однаковою схемою і складаються з двох частин. Перша частина містить передтекстові, друга - післятекстові вправи. Вправи першої частини є рецептивно-комунікативними і виконуються до прочитання розділу, їх метою є вмотивування читання та керування «змістовою» та «смисловою» інформацією тексту. Вправи другої частини виконуються після прочитання кожного з розділів і містять дві групи вправ. Перша група вправ має за мету збагачення лексичного запасу студентів на базі нових лексичних одиниць і містить мовні репродуктивні вправи, спрямовані на формування лексичних навичок та удосконалення граматичних навичок. Друга група складається з умовно-мовленнєвих лексичних вправ, під час виконання яких студенти використовують «змістову» інформацію художнього тексту, а також мовленнєвих вправ, спрямованих на розвиток умінь студентів щодо побудови монологічних і діалогічних висловлювань у мовленнєвих ситуаціях, співвіднесення зі «смисловою» інформацією кожного з розділів.
Дисциплины = Гуманітарні науки : Базовый : Англійська мова
Ключевые слова = биословарь-филологи
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : англійська мова : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - англійська мова : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - англійська мова : підручники для мовних вузів - англійська мова
Предметні рубрики = МОВА. МОВОЗНАВСТВО. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО : Лінгвістика, мовознавство, мови : мови природні та штучні : індоєвропейські мови : германські мови : англійська мова : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - англійська мова : методичні посібники - англійська мова
віртуальний перегляд – книги – мова, мовознавство, художня література – серпень 2020
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Бібліотечна справа, бібліотекознавство : читання : читання літератури різних видів : навчання іноземних мов
1684032 ОФ
1684044 Ф 2