- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Çakir, Fatma - The Effect of Using Mascot on Products and Services to Remind the Brand
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Çakir, Fatma
Research and development on social sciences: The Effect of Using Mascot on Products and Services to Remind the Brand
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Çakir, Fatma
Research and development on social sciences: The Effect of Using Mascot on Products and Services to Remind the Brand
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Çakir, Fatma.
The Effect of Using Mascot on Products and Services to Remind the Brand [Электронный ресурс] / F. Çakir, M. Çakir, S. Solak // Yilmaz
Research and development on social sciences / R. Yilmaz, M. A. Icbay, H. Arslan; International assoc. of social science research (IASSR). – Электрон. кн. – Bialystok, 2017. – С. 155-163.
Çakir, Fatma.
The Effect of Using Mascot on Products and Services to Remind the Brand [Электронный ресурс] / F. Çakir, M. Çakir, S. Solak // Yilmaz
Research and development on social sciences / R. Yilmaz, M. A. Icbay, H. Arslan; International assoc. of social science research (IASSR). – Электрон. кн. – Bialystok, 2017. – С. 155-163.