- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Крикавський, В. Є. - Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Крикавський, В. Є.
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.26, ч. 1: Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Крикавський, В. Є.
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.26, ч. 1: Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Крикавський, В. Є.
Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі [Электронный ресурс] / В. Є. Крикавський, Н. Б. Савіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство / Ужгородський нац. ун-т, ф-т міжн. відносин; гол. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Ужгородський нац. ун-т (УжНУ), 2015. - Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.26, ч. 1. – 2019. – С. 104-110.
Крикавський, В. Є.
Імплементація маркетингу 3.0 в бізнес-стратегію сталого розвитку підприємств будівельної галузі [Электронный ресурс] / В. Є. Крикавський, Н. Б. Савіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство / Ужгородський нац. ун-т, ф-т міжн. відносин; гол. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Ужгородський нац. ун-т (УжНУ), 2015. - Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.26, ч. 1. – 2019. – С. 104-110.