- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Насакіна, Світлана Вікторівна - Власні назви в мові книжної реклами ХІХ століття: структурно-семантичний аспект
Микрофиша
Автор: Насакіна, Світлана Вікторівна
Власні назви в мові книжної реклами ХІХ століття: структурно-семантичний аспект : дипломна робота магістра
Имена собственные в языке книжной рекламы ХІХ века: структурно-семантический аспект Proper names in the books advertising language of the XIX-th century:the structural-semantic aspect
2019 г.
ISBN отсутствует
Автор: Насакіна, Світлана Вікторівна
Власні назви в мові книжної реклами ХІХ століття: структурно-семантичний аспект : дипломна робота магістра
Имена собственные в языке книжной рекламы ХІХ века: структурно-семантический аспект Proper names in the books advertising language of the XIX-th century:the structural-semantic aspect
2019 г.
ISBN отсутствует
(UA) Дипломні роботи
Д/р 3842
Насакіна, Світлана Вікторівна.
Власні назви в мові книжної реклами ХІХ століття: структурно-семантичний аспект = Имена собственные в языке книжной рекламы ХІХ века: структурно-семантический аспект = Proper names in the books advertising language of the XIX-th century:the structural-semantic aspect : дипломна робота магістра / С. В. Насакіна. – Одеса, 2019. – 81 с. + CD
Текст: рос.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.
Д/р 3842
Насакіна, Світлана Вікторівна.
Власні назви в мові книжної реклами ХІХ століття: структурно-семантичний аспект = Имена собственные в языке книжной рекламы ХІХ века: структурно-семантический аспект = Proper names in the books advertising language of the XIX-th century:the structural-semantic aspect : дипломна робота магістра / С. В. Насакіна. – Одеса, 2019. – 81 с. + CD
Текст: рос.
Предметні рубрики = Дипломні роботи, кваліфікаційні роботи
Ф 2 - 1 экз.