- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Бовкун, О. А. - Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємств споживчої кооперації
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Бовкун, О. А.
Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва: Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємств споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Бовкун, О. А.
Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва: Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємств споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Бовкун, О. А.
Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємств споживчої кооперації [Электронный ресурс] / О. А. Бовкун // Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва = Основы реформирования экономической системы страны в контексте международного сотрудничества : зб. тез наук. робіт учасників Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Одеса, 2 черв. 2018 р.) / Центр екон. дослідж. та розвитку. – Електрон. кн. – Одеса : ЦЕДР, 2018. – С. 39-41.
Бовкун, О. А.
Маркетингове дослідження конкурентних переваг підприємств споживчої кооперації [Электронный ресурс] / О. А. Бовкун // Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва = Основы реформирования экономической системы страны в контексте международного сотрудничества : зб. тез наук. робіт учасників Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Одеса, 2 черв. 2018 р.) / Центр екон. дослідж. та розвитку. – Електрон. кн. – Одеса : ЦЕДР, 2018. – С. 39-41.