- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дем’яненко, Б. С. - Дизайн-дослідження як основа маркетингової стратегії в умовах жорсткої конкуренції
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Дем’яненко, Б. С.
Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва: Дизайн-дослідження як основа маркетингової стратегії в умовах жорсткої конкуренції
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дем’яненко, Б. С.
Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва: Дизайн-дослідження як основа маркетингової стратегії в умовах жорсткої конкуренції
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Дем’яненко, Б. С.
Дизайн-дослідження як основа маркетингової стратегії в умовах жорсткої конкуренції [Электронный ресурс] / Б. С. Дем’яненко // Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва = Основы реформирования экономической системы страны в контексте международного сотрудничества : зб. тез наук. робіт учасників Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Одеса, 2 черв. 2018 р.) / Центр екон. дослідж. та розвитку. – Електрон. кн. – Одеса : ЦЕДР, 2018. – С. 46-50.
Дем’яненко, Б. С.
Дизайн-дослідження як основа маркетингової стратегії в умовах жорсткої конкуренції [Электронный ресурс] / Б. С. Дем’яненко // Засади реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва = Основы реформирования экономической системы страны в контексте международного сотрудничества : зб. тез наук. робіт учасників Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Одеса, 2 черв. 2018 р.) / Центр екон. дослідж. та розвитку. – Електрон. кн. – Одеса : ЦЕДР, 2018. – С. 46-50.