- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Guiltinan, Joseph P. - Marketing management
Книга
Автор: Guiltinan, Joseph P.
Marketing management : strategies and programs
Серия: Series in marketing
Издательство: McGraw-Hill, 1994 г.
ISBN 0-07-048971-8
Автор: Guiltinan, Joseph P.
Marketing management : strategies and programs
Серия: Series in marketing
Издательство: McGraw-Hill, 1994 г.
ISBN 0-07-048971-8
Книга
195 23570
Guiltinan, Joseph P.
Marketing management : strategies and programs / J. P. Guiltinan, G. W. Paul. – 5th ed. – New York; St. Louis; San Francisco : McGraw-Hill, 1994. – 480 p. : fig., tab. – (Series in marketing)
Бібліогр. в кінці частин та в підрядк. прим.
ISBN 0-07-048971-8.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
1687171 ОФ
195 23570
Guiltinan, Joseph P.
Marketing management : strategies and programs / J. P. Guiltinan, G. W. Paul. – 5th ed. – New York; St. Louis; San Francisco : McGraw-Hill, 1994. – 480 p. : fig., tab. – (Series in marketing)
Бібліогр. в кінці частин та в підрядк. прим.
ISBN 0-07-048971-8.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
1687171 ОФ