- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Герасименко, А. Г. - Аналіз векторів впливу переконуючої реклами на величину втрат суспільного добробуту
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Герасименко, А. Г.
Парадигмальні зрушення в економічній теорії ХХІ ст.: Аналіз векторів впливу переконуючої реклами на величину втрат суспільного добробуту
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Герасименко, А. Г.
Парадигмальні зрушення в економічній теорії ХХІ ст.: Аналіз векторів впливу переконуючої реклами на величину втрат суспільного добробуту
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Герасименко, А. Г.
Аналіз векторів впливу переконуючої реклами на величину втрат суспільного добробуту [Электронный ресурс] / А. Г. Герасименко // Парадигмальні зрушення в економічній теорії ХХІ ст. : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (15 – 16 жовт. 2015 р., м. Київ) / Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка [та ін.]; редкол.: В. Д. Базилевич [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ, 2015. – С. 283-286.
Герасименко, А. Г.
Аналіз векторів впливу переконуючої реклами на величину втрат суспільного добробуту [Электронный ресурс] / А. Г. Герасименко // Парадигмальні зрушення в економічній теорії ХХІ ст. : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (15 – 16 жовт. 2015 р., м. Київ) / Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка [та ін.]; редкол.: В. Д. Базилевич [та ін.]. – Електрон. кн. – Київ, 2015. – С. 283-286.