- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Fomina, E. V. - Organizational marketing in an example of the brand development process
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Fomina, E. V.
Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика: Organizational marketing in an example of the brand development process
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Fomina, E. V.
Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика: Organizational marketing in an example of the brand development process
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Fomina, E. V.
Organizational marketing in an example of the brand development process [Электронный ресурс] / E. V. Fomina, V. E. Kurasova // Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика = Экономический механизм управления инновациями: методология и практика : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 21 квіт. 2018 року) / Львівська екон. фундація. – Електрон. кн. – Львів : ЛЕФ, 2018. – С. 66-68.
Fomina, E. V.
Organizational marketing in an example of the brand development process [Электронный ресурс] / E. V. Fomina, V. E. Kurasova // Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика = Экономический механизм управления инновациями: методология и практика : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 21 квіт. 2018 року) / Львівська екон. фундація. – Електрон. кн. – Львів : ЛЕФ, 2018. – С. 66-68.