- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Макарова, В. В. - Оцінка ефективності рекламних кампаній та формування рекламної стратегії підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Макарова, В. В.
Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика: Оцінка ефективності рекламних кампаній та формування рекламної стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Макарова, В. В.
Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика: Оцінка ефективності рекламних кампаній та формування рекламної стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Макарова, В. В.
Оцінка ефективності рекламних кампаній та формування рекламної стратегії підприємства [Электронный ресурс] / В. В. Макарова // Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика = Экономический механизм управления инновациями: методология и практика : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 21 квіт. 2018 року) / Львівська екон. фундація. – Електрон. кн. – Львів : ЛЕФ, 2018. – С.71-74.
Макарова, В. В.
Оцінка ефективності рекламних кампаній та формування рекламної стратегії підприємства [Электронный ресурс] / В. В. Макарова // Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика = Экономический механизм управления инновациями: методология и практика : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 21 квіт. 2018 року) / Львівська екон. фундація. – Електрон. кн. – Львів : ЛЕФ, 2018. – С.71-74.