- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Нижник, Л. С. - Реклама як частина маркетингової стратегії
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Нижник, Л. С.
Problems of development modern science: theory and practice: Реклама як частина маркетингової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Нижник, Л. С.
Problems of development modern science: theory and practice: Реклама як частина маркетингової стратегії
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Нижник, Л. С.
Реклама як частина маркетингової стратегії [Электронный ресурс] / Л. С. Нижник // Problems of development modern science: theory and practice : сollection of sci. articles / Scientific journal "Economics and finance"; scient. ed. S. I. Drobyazko. – Електрон. кн. – Madrid : EDEX, 2016. – С. 302-305.
Нижник, Л. С.
Реклама як частина маркетингової стратегії [Электронный ресурс] / Л. С. Нижник // Problems of development modern science: theory and practice : сollection of sci. articles / Scientific journal "Economics and finance"; scient. ed. S. I. Drobyazko. – Електрон. кн. – Madrid : EDEX, 2016. – С. 302-305.