- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шерстюк, С. В. - Аналіз і маркетинг у системі оцінки стратегії підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Шерстюк, С. В.
Аналіз і маркетинг у системі оцінки стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шерстюк, С. В.
Аналіз і маркетинг у системі оцінки стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Шерстюк, С. В.
Аналіз і маркетинг у системі оцінки стратегії підприємства [Электронный ресурс] / С. В. Шерстюк, В. В. Посилаєв // Глобальні принципи фінансового, облікового та аналітичного забезпечення аграрного сектора економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (8-9 листоп. 2018 р., Харків) / Харківський нац. аграрний ун-т ім. В. В. Докучаєва; редкол.: О. В. Ульянченко [та ін.]. – Харків : Харківський нац. аграрний ун-т (ХНАУ), 2018. - Вип. 1 : . – Електрон. кн. – 2018. – С. 300-302.
Шерстюк, С. В.
Аналіз і маркетинг у системі оцінки стратегії підприємства [Электронный ресурс] / С. В. Шерстюк, В. В. Посилаєв // Глобальні принципи фінансового, облікового та аналітичного забезпечення аграрного сектора економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (8-9 листоп. 2018 р., Харків) / Харківський нац. аграрний ун-т ім. В. В. Докучаєва; редкол.: О. В. Ульянченко [та ін.]. – Харків : Харківський нац. аграрний ун-т (ХНАУ), 2018. - Вип. 1 : . – Електрон. кн. – 2018. – С. 300-302.