- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Мельниченко, Дмитро Олегович - Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій
Нет экз.
Статья
Автор: Мельниченко, Дмитро Олегович
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Мельниченко, Дмитро Олегович
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мельниченко, Дмитро Олегович.
Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій / Д. О. Мельниченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2020. – Т.19, вип. 1 (44). – С. 270-281 : рис.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : організація виробничого процесу, організація технологічного процесу
Ключевые слова = информационный маркетинг
Мельниченко, Дмитро Олегович.
Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій / Д. О. Мельниченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2020. – Т.19, вип. 1 (44). – С. 270-281 : рис.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : динаміка економіки, економічний розвиток : економічний розвиток : чинники, що впливають на економічний розвиток : розвиток виробничого потенціалу, технічний прогрес, інновації
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : організація виробництва, планування виробничих процесів, управління виробництвом, контроль на виробництві; конструювання підприємств, проектування підприємств : організація виробничого процесу, організація технологічного процесу
Ключевые слова = информационный маркетинг