- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Якимова, Ирина - Ситуационный подход к управлению маркетингом в условиях глобальных потрясений
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Якимова, Ирина
Треті економіко-правові студії: Ситуационный подход к управлению маркетингом в условиях глобальных потрясений
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Якимова, Ирина
Треті економіко-правові студії: Ситуационный подход к управлению маркетингом в условиях глобальных потрясений
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Якимова, Ирина.
Ситуационный подход к управлению маркетингом в условиях глобальных потрясений / И. Якимова // Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю ОНУ ім. Мечникова (15 трав. 2020 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2020. – С.153-155.
Якимова, Ирина.
Ситуационный подход к управлению маркетингом в условиях глобальных потрясений / И. Якимова // Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю ОНУ ім. Мечникова (15 трав. 2020 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2020. – С.153-155.