- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Організація ефективної моделі управління якістю послуг підприємств сфери гостинності та туризму
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор:
Інфраструктура ринку . - Вип.29: Організація ефективної моделі управління якістю послуг підприємств сфери гостинності та туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Автор:
Інфраструктура ринку . - Вип.29: Організація ефективної моделі управління якістю послуг підприємств сфери гостинності та туризму
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Організація ефективної моделі управління якістю послуг підприємств сфери гостинності та туризму [Электронный ресурс] / В. В. Лисенко, В. П. Лисенко, Т. А. Бутенко // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.29. – 2019. – С.220-226.
Організація ефективної моделі управління якістю послуг підприємств сфери гостинності та туризму [Электронный ресурс] / В. В. Лисенко, В. П. Лисенко, Т. А. Бутенко // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку . - Вип.29. – 2019. – С.220-226.